martes, 11 de marzo de 2008

Knoppix 5.3 aurtengo Cebit-en aurkeztua


Azkenean Klaus Knopper aurkeztu egin du Knoppix 5.3.0 bertsioa. Bertsio honek oraindik era murriztu batean aurkitu daiteke eta jeitsi ere. Hizkuntza alemanieraz dator oinarriz, baina gogoratu behar duzue pizterakoan; "knoppix lang=es" edo "knoppix lang=eu" gaztelaniaz edo euskaraz izateko ia ia osorik.

Honelako ezuagarriak izango ditu;
  • Kernel 2.6.24
  • VirtualBox OSE
  • OpenOffice.org 2.3.1
  • KDE 3.5.8 con Compiz Fusion

Momentuz LIVE-DVD formatuan atera egingo da. Sartzeko eta erabiltzek ezer instalatu barik. Eta Bittorren bitartez hemendik jaitsi ahal duzue. Denpora eman beharko duzue astiro jaisten da eta...



2 comentarios:

Irakaslea dijo...

Argi dago gustukoa duzuela Knoppix Linux-distroa. Jaitsi eta probatako dut, baina nik uste dut hobe dela baten ohitura hartzea,finean antzekoak dira guztiak . Nik, momentuz Ubunturekin jarraituko dut.

Angel Larrauri dijo...

Egia da, errespetu handia diot Knopper egin duen lanari. Live-Cd-aren aintzindaria izan da nire ustez. Bestalde nik Mepis eta Ubuntu distroak erabiltzen ditut egunero lanetan, eta momentu honetan Puppy Linux aztertzen ari naiz.
Nahiz eta bat erabili, linux-en sapore ezberdinak dastatzea gustatzen zait. Ideia bat izateko ere.

Eskerrik asko zure eritziagaitik!